خبر خوش برای متقاضیان تسهیلات مسکن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 157
نویسنده : omid

به گزارش خبرگزاری ایسنا، رییس موسسه تحقیقات دانشگاه تهران، از تاثیر افزایش سرمایه بانک مسکن خبر داد. متقاضیان تسهیلات در بازار مسکن می توانند با اطمینان بالاتر برای دریافت تسهیلات مسکن منتظر باشند و تسهیلات مسکن بهتری را دریافت خواهند نمود.

افزایش سرمایه بانک مسکن به 8 هزار میلیارد تومان، منجر به افزایش توان پرداخت تسهیلات مسکن به متقاضیان مسکن و متقاضیان خرید مسکن می شود. می توان این اقدام را عاملی اطمینان بخش برای دریافت تسهیلات مسکن دانست و تا حد زیادی به آن امیدوار بود.

آقای تیمور رحمانی از افزایش سقف تسهیلات مسکن بانک مسکن در دو سال اخیر خبر داد و افزود: هر چند افزایش سقف تسهیلات مسکن در دو سال اخیر و افزایش برنامه های کمک رسانی برای تهیه ملک مسکونی، و ساخت ملک مسکونی از سوی بانک مسکن غیر قابل انکار می باشد، مصوبه ی افزایش سرمایه مسکن اقدام مهم دیگری در این رابطه می باشد که می تواند تا حد زیادی به ادامه ی روند مثبت اعطای تسهیلات مسکن و برنامه های تهیه ملک مسکونی برای اقشار جامعه کمک کننده باشد.

ایشان افزود: در واقع بانک مسکن به عنوان اعطای فاینانس به متقاضیان خرید مسکن، بخشی از هزینه های خرید آپارتمان مسکونی و واحدهای مسکونی را به عهده دارد. برای طبقات پایین تر و متوسط جامعه، امید بیشتری برای اعطای تسهیلات مفیدتر در سال 96 وجود دارد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com